Wednesday 19 August 2009

Hari yang Meletihkan'.8-(

semalam aku pegi temankan kawan aku ayu untuk check up kat hospital klang..ingatkan nak tdo lebih sikit pagi tu cos malam sebelumnya aku bz ngan assgnment serta bz buat esei utk english presentation..huhu..time ayu call pagi tu pun laptop aku still lagi terbuka kat atas katil aku..(tertido x sempat nak shutdown laptop..rasanyer dlm lingkungan kul4am kot..pening!)

sampai je kt hospital klang, aku ngan ayu kena pegi ke klinik deman untuk saringan H1N1..kebanyakan atau hampir semua org yg ada kat sana pakai mask..aku plak 'free charge' tanpa pakai apa2 perlindungan pun..risau gak tp aku just brdoa minta dijauhkan drpd H1N1..kawan aku plak dpt free mask cos demam ..tapi aku dpt 'zero' mask, nak beli kat hospital tu pun x dapat cos dia kata "ini kerajaan punya" & "khas untuk yg demam shja" ...geram juga la(pagi2 dah geram..tambah2 bila ingat byk perkara aku lum siapkn lagi pening..=(!..lagipun byk sangat prosedur kat hospital..aku ngan ayu kat hospital tu dr kul 9am sampailah kul 1pm..

balik je dr hospital aku terus buka laptop and tulis esei yg aku guna untuk presentation kat 'word'..pastu aku g kelas ltp ambat setengah jam..habis je klas trus ikut group discussion utk presentation keesokan harinya(pagi tadi)..apa2pun malam tu aku terus tdur x sedarkan diri kat atas sofa..bangun balik kul 2.30++am..then gosok baju utk presentation esok pagi(pagi tadi) and baju untuk project runway sebelah petang(petang tadi)..**cuti plz..huhu**


jalan pergi ke klinik saringan deman H1N1 kat hospital klang**


ayu demam je..-nope--> H1N1..klau yea gerenti aku sekali kena kuarintin'..

suasana di tempat menunggu di dlm hospital rawatan pesakit luar, klang...sesak btol seh...**teringat kat housemate yg ambik course pharmarcy bile tgk org yg bg ubat tu=)



ayu tgh check sama ada dia mghidap H1N1...nasib baik la xda..pastu pergi wad kat department lain and check mata cos ade masalah sikit**

opss ada lagi>>...habis je group discussion petang tu kena temankan ana pulak pegi ke klinik Rozana coz ada masalah kencing....(cam emak yg sibuk hantar anak g klinik plak aku hari tu..hehehe) **sempat plak ambik gambar ek..hehehhee sakit2pun tp still pose=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...