Monday 10 August 2009

exam dah lepas..=)

olaa!!!
exam ktaorang baru je habis....sepanjang musim exam ni..waktu tdo langsung x tetap..balik je exam petang terus je 'landing' ats sofa & tdo.>pastu x do sepanjang malam (x berapa elok utk dilakukan time exam tapi itulah tradisi yg dilakukan oleh aku and kwn2 semenjak dari semester satu lagi sampailah sekarang>>final semester....**bila nak studi tu kitaorg akan on ym/msn..then discuss jawapan bg past yr question ngan member2 klas secara on9 terutama sekali apabila nak buat subject financial account..bila tahap ketensionan melebihi dos..terus je pegi dapur masak ap-apa makanan yg sedap..pukul 3am pun terasa macam pukul 1 tengahari bcoz selera sangat makan..kuikuikui..(ternak lemak betul la oo!!)..

sekarang musim H1NI..so, demi kesedaran yg tinggi(hehehe) aku ngan kwn2 lain pakai la mask ni time nak g exam..lagipun, kawan aku cakap virus ni aktif kat tempat2 beraircond yg sesak ngan ramai org..so apalagi..takut juga la..dah la ptptn aku blom bayar lg kang terkena ngan H1NI..haru-biru...aku!0_T..tapi yg lucunya semasa buat exam...aku macam org yg dah kehilangan oksigen..apalagi aku buka la mask tu then tarik nafas dalam2(kumpul oksigen la konon..biar masuk ke otak sikit..dapat juga tambah idea)..nak buka terus nanti apa plak pandangan students yg lain....buka tutup..buka tutup..last2 cam org x betul adalah..hohohoho...apa-apa pun..aku just pakai satu hari tu je..hari kedua exam aku free....tapi aku still juga jaga2 bile berada di tempat yg sesak kt dlm kolej aku tu..berhati-hati & berdoa minta dijauhkan la H1NI tu..okies..God Bless..amen..+)


ayu ngan farah

aku ngan ana


ngan ayu*




subject*(financial account) yg sentiasa memberi aku dos ketensionan tahap gaban setiap kali exam dari sem 1 sampai sekarang..>sem 5(final sem)..**terkilan+frust bcoz still lagi blur2 apbila nak buat cash flow..huhuhu=(


peneman dikala malam hari..(ala2 dadah yg menahan tahap kemengantukan..*))..kopi+nescafe kaw-kaw....*jgn amalkn selalu**



nampak cam x sehat je..tapi penuh ngan sayuran hijau&tomato segar....hehehe..makan awal pagi babe..ala2 sahur la..^^




okies....^^...x lama lagi habis daa..dip aku...^^heee=)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...