Monday 19 January 2009

Bila dah blurr nak letak info...*semua bleh jadi..^_^

ohla....:) kalo dah keblurran and tak tahu nak letak ape kat blog ni..aku copy and paste je kat yahoo answer:)..sebenarnya aku saja-saja nak search info pasal makanan and tak tahu la plak ada tajuk pasal ayam jantan ni suka makan apa....search pasal makanan yang best2, alih2 makanan ayam jantan plak kuar..huhuhu..:)dah nasib badan..

so,layan je la apa yang saya copy and paste tadi...hehehe..x jelas x apa coz saya dah salin semula jawapan2 bagi soalan tersebut....*peda ja meh dia kaban..heee..anang ragak la k:)*



Desy: Ayam jantan suka makan apa?

seekor ayam jantan saya suka makan kertas




*jawapan ke dibulat ke aku nya jawapan by Ira s...:')


Ira s:

paha ayam betina lah..

No Name:

wah, pecinta ayam yah.
makan kertas? ngg.. kok bisa? jangan2 diatas kertasnya ada berasnya lagi..
yaa si ayam tuh kan demen sama biji-bijian terutama jagung, beras, segala macem. cacing juga suka. hihi.

Putra:

Ayam baik jantan ataupun betina suka sekali makan yang namanya biji2an.... contohnya jagung, kacang2an atau beras.... atau biasanya juga suka dengan cacing....
Kalau yang suka makan kertas baru kali ini denger deh....

Entrilov:

kalo ayam anda jenis ayam bangkok palig bagusuntuk kesehatan ayam anda beri dia makanan yang pahit2 seperti bunga pepaya




jawapan ke paling betul....kikikiki..^_^


Alfeus R: kasih aja cacing!!!!!!!!!!!!

*beri seko' padi..btul ke eja nya ow?...emmm enti dah nginjin padi..ia la nya....umbang padi..hehehe *anang nganu ibuk aya...btul la kan seko/sekok^_^ nama utai nya..hehehe*

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...