Thursday 1 January 2009

1-1-2009

1-1-09(hp nw year:) so...4 bulan dr skrang aku akan kehilangan  'sesuatu' yg paling aku syg dalam hidup....dah bertahun2 aku bersamanya..tetapi pada tahun ini aku bakal kehilangan 'dia' seumur hidup... **ayat yg aku x seberapa nak tulis..cam ngegeh**..hehehe..

nak tahu siapakah 'dia' itu??..scrl bwh..;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

'DIA' ADALAH NOMBOR 1...STILL 'KONFIUS'...-SATU DI DEPAN ANGKA 9..ISH2..STILL LG BLURR.....xpe i gtau>>..GENAP dr tarikh hari ni, 4 bulan dr sekrg..angka 1 di depan 9 akan bertukar jadi angka 2 and belakang sifar..angka 2 and sifar boleh terjadi disebabkan oleh angka 1.....jatuh satu disebabkan ada satu....kalau pening2..guna bahasa mathematic la..>tolak satu tambah satu..ape yg kena tolak and tambah ni?? ish..ish...still 'begok-begok'??....19+1=20 .....saja je nak susah2....and still x tahu kew apa kaitan nombor2 tu ngan hidup aku??....ITU SEMUA..LU PIKIR LA SENDIRI...mesti tau punya..hehehe..

“Don't cry because it's over. Smile because it happened...okies...olwez keep smile..HAPPY 2009^_^"

.............**^**^**^**^**^**^**^**^..............

wats ur AZAM? 4-2009?...*aciapai>secreto-secreto"...hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...