Tuesday 21 February 2012

Cycling in the rain..!

Pagi sabtu yang lepas, saya pergi cycling di Bukit Cerakah bersama dengan empat orang opismates tempat saya practical. Semuanya bersemangat untuk berbasikal walaupun hujan gerimis..apatah lagi saya memang rasa teruja kerana inilah 1st time saya mengayuh basikal seorang....bahasa senang pahamnya saya tak berapa nak pandai berbasikal...hehe tapi kalau tak mencuba bila pula nak pandai nyeww..betul tak?? :D.. Awal-awal lagi saya dah pilih basikal kecil siap ada bakul pula tuu  :)=  Kalau nak pedulikan pandangan orang lain dan ambik je basikal besar siap ada gear rasanya memang habislah.....emm apa plak yang habis saya pun tak tahu weeheeee!!! Malang tak bau wangi, saya ter-accident di depan taman Kaktus!! Entah macam mana syok mengayuh basikal sambil tengok pemandangan kat dalam taman tu tapi tak perasan kawan kat depan....last-last nak berlanggar..basikal saya dah tak terkawal, brek pun tak terpikir nak tekan dah nervous la kott..akhirnya terjatuh dan tangan terseret kat jalan..hanya yang pernah terseret je tahu bagaimana rasa terseret itu..huhu..apa-apapun saya dah boleh kata Saya Boleh Berbasikal...itu yang pentinggg! :) nak kata pandai berbasikal macam belum sesuai lagi la...:D ok nikmatilah sedikit sebanyak gambar kami di bawah..;p

 
Sebelum cycling dalam hujan...bergambar dulu..;D...hujan gerimis tak henti-henti..rancangan tetap diteruskan walaupun berhujan..;p

bersama dengan dua orang sifu saya, Wani ngan Nita...dua-dua auditor yang manissss..heee:))


Ter-accident!!! Nasib baik lah hari hujan kalau tak..hmmmm lagi SAKIT leww!!

Sapu luka dengan minyak gamat Zarip.."luka diluar boleh diubati..luka di dalam ape ubatnya??? :D

Sempat juga ambik gambar..!! :D

w_w

Kat tempat inilah saya ter-accident....bukan salah saya 100% tapi salah permandangan kat situ cantik :D....So, saya nak pesan~ "Jangan terlampau lalai dengan keindahan kerana disebalik yang indah itu ada pahitnya kalau kita terlalu asyik..:D" heeee

Cantiknyeewww!......background tu yang cantik..;D

Cikgu tengah mengajar laluan berbasikal...heee

hehehe...hihihi..;p

 whoaaayahooooo!!!

Bergambar berdua di atas tangga
Tangan disimpul bergaya sopan..
Tak perlu dikira tangga itu..
Pantunku ke hilir ke hulu...heee :D 
apa-apapun dua orang dalam gambar ni memang sporting n sweet..:)=

Mencari sesuatu di bumi gersang...hehe macam tajuk lagu pun ade..;p
*
*
*
Makan--Kalori yang ditambah melebihi  kalori yang dibuang..hehe!! 


Thank you pak Qyum!..
Inilah dia sahabat kepala gila-gila aku yang sama2 practical kat MHM Associates....bashitaa nomu3 chua noqq!!

Last station~Kami pergi karok kat M-Box!!.. setiap kali ada aktivity karaoke memang sentiasa ada dalam list.. aktiviti feveret..:))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...