Friday 3 February 2012

catching a moment which is passing....

milkysmile  Hello semua!!

Photobucket Saya melihat dan merenung, milkysmile  Saya terpikat dan minat teramat
Dari situ, Saya mula mendalami serta mempelajari  Photobucket  Mata telah menguasai hati

Photobucketmilkysmile
Minda pula mula berfikir dan mencari. Saya simpulkan hanya 1

 
Yes-I-can! :D

Ayat tergantung dan tertanya-tanya? Sebenarnya ..... I am been obsessed with photography!! Saya suka bergambar & menggambar....Saya teringin menjadi photographer..(ceyyyy photographer biase2 tapi dengan hasil luar biasa! hehe xder salah berimagine kan....:)= Photography bukan hanya sekadar paparan image tetapi mempunyai nilai complex serta 1001 memori! (Gambar pun lebih dr 1001 memang leww :)....maybe bukan waktu terdekat tapi saya tahu apa yang saya mahukan :D Berjaya atau Tidak bukan persoalannya, yang penting anda focus dengan kemahuan anda dan jangan paksa diri untuk menjadi hebat kerana hasil yang terbaik adalah dari orang yang tak pernah give up!.. Bak kata omputih, "If you don't try, you'll never know" (perrghh...terasa puitis pula ayat aku kali ni..huehue...emm tetibe fikir olympus pen e-p3 pulak..nak tau tanya mr.google k.gluck yoww!:)=

xoxo lynn..!_!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...