Friday 21 November 2008

derma darah+++



*ngambi result++derma darah pada hari yang sama^_^..derma darah' ukai dalam list 'perkara ke digaga' aku and kwn aku sarinya...kebatang endar, aku,ana and ayu just ka mayar instalmnt and ngambi result sem lepas kami....gara2 atm ba college rosak, so kami semua sepakat ka 'ngorek' duit ba tempat bukai..dah la no. menunggu ke dicabut kami sigi agi panjai....so,daripada duduk aja nganti no kami dipanggil, manah agi kami bejalai and becerita enggau pangan diri pasal activity ke digaga bala time cuti, [pia ke dey*^)hehehe..:)



kami sebuat sepakat ka bejalai ba kwsn Plaza alam sentral and PKNS aja ler...sampai PKNS, kami bc meda kempen derma darah, apalagi laban ke udah kala derma sebedau tok aku ajak la kawan ku dua iko nya derma..nya la 1st time ana derma tapi ayu enda ulih derma darah agi laban enda asuh doktor(tekenan darah rendah)..tapi sebedau kami derma, of course kami window shpg lok;) and ngetu ba 'box'^_^..dah berentak baru derma darah..sambil derma sempat gik 'klik2x'...mesti la kan..hehehehe..last endar dah derma darah nya bc la ngirup milo+roti ke dalam tin nya...apalagi, dah la kami sigi bedau makai tengahari..nyampau ga roti nya 'kasak' ke kami..hahahaha..free apa!



so..nya la cerita kami sarinya...anyway,CGPA aku niki la(thanks GOD laban agi atas 3 pntr^_^) tapi aku enda puas ati enggau GPA aku la...sem to agi bc kan..yes!!!;)



++++peace*^_^*+++++

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...