Saturday 14 May 2016

Kl-Penang aku datang

Hi Saturday!!!
Morning!!!
1. Harini saya pegi penang lagi. Pagi-pagi dah pegi airport guna motor and itu pertama kali saya naik motor jalan jauh. Thanks tuan motor 😉. Motor baru.
2. Saya hampir tertinggal flight. Ingatkan boarding pukul 8 lebih pagi rupanya 7 lebih...nasib baik sempat.
3. Orang beratur saya terus jadi yang terawal. So apalagi snap.
4. Now orang busy masuk flight saya sempat tulis entry.
5. Okay wish everything fine. Dah call famili. Everytime pergi jejalan my parents and my sister orang paling first saya bagitau. So anything happen biar mereka tau dari saya sendiri dari orang lain. Hehe okayy adioss.. see ya!
6. Ada pesawat besar singgah sini KLIA jap lagi..bangga kejap. Hueeee morning sunshine..dalam belon berblog. Saya duduk sebelah mamat british. Manis.
Tq.

Updated entry dibawah. Kejap je da sampai penang..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...