Sunday 25 October 2015

Lulus!


Aloha,

Check email harini, rupa-rupanya permohonan Google Adsense saya diluluskan pada hari yang sama saya mohon haritu!! Maksudnya google adsense sudah menyokong penggunaan blog bahasa Melayu dan saya sah dah ketinggalan berita google. Okay, sekarang masih dalam mood konfius nak letak iklan google adsense ni dalam blog. Lagipun my "earnings settings" masih tak dapat nak save dekat blog page. Kemungkinan pak google nak main-mainkan saya la ni. Adsense kurang friendly sikit berbanding nuffnang. Perlu tahu syarat-syarat dia. Blogger harus berdisplin dan mematuhi syarat untuk menggelakan akaun digantung. Tapi tak apa, sebagai amatur adsense, banyak lagi yang perlu saya pelajari. (ayat jaga perasaan sendiri hehe).  Tak nak ekcited sangat tapi iklan kosong. Biar lambat tapi ilmu penuh, cewah! Nanti terburu-buru last-last kena gantung akaun. Tak guna juga. Ramai akaun google adsense kena gantung gara-gara kesilapan kecil. Harap tak kena gantung la. Harap menjadi. Tapi kalau tak keluar iklan juga kat blog ni, maknanya tuan blog belom cukup ilmu google lagi la tu..ataupun si google adsense tersedar yang dia dah terapprove salah blog.. mana la tau kan, dia tarik balik approval yg da bagi tu. Nasib badan la..ibarat periuk nasi dah tersedia, tapi beras menghilang entah kemana. Beras takde!! 






Terima kasih membaca entry Lulus saya ni.
Have a great day, okay. 
:D

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...