Saturday 4 September 2010

Penangkapan Hantu Penanggal/Balan-balan


Video penanggapan Hantu Penanggal atau Balan-balan ini aku dapat di "wall" FB aku....(tagged by anastasia)... seram juga la bila tengok muka-kepala benda nih....apalagi time tengok kepala itu bergerak-gerak...adoii sampai sekarang pun aku terimaginekan "benda tu" berada di depan mata!..ntah-ntah tengah tengok aku blogging kot!!..huhu...ok la terasa lain macam pula sekarang..hoho...($0_0$)-- p/s: aku bukanlah penakut tetapi kurang berani je..^^



Bagi sesiapa yang tahu dimana video ini diambil atau dirakam....rajin-rajinlah mengomen yea..kalau nak sharing pasal hantu Penanggal ini pun silakanlah....;p


2 comments:

Anonymous ® said...

ohh..camno gupe antu penanggal tu..oversea punye ke local punye tu :P

chris federick said...

wow quite cute head xD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...