Saturday 21 March 2009

Hakim masturbation semasa persidangan*(


Entah kemungkinan sudah x tertahan atau emm entahlah..hehehe, seorang hakim di Oklahama sempat masturbation semasa menjalankan tugasnya mengadili seorang pemuda di Creek Country yang dituduh melakukan kes bunuh pada Ogos 2003.

Mahkamah Agung Oklahoma akhirnya memberhentikan Hakim tersebut. Hakim Donald Thompson (62) dituduh melakukan perbuatan x senonoh di persidangan karena menggunakan penis pump.Legal Opinion anggota Mahkamah Agung John Reif menyatakan bahawa si Thompson ini telah melanggar disiplin dan perbuatannya itu tidak dapat diterima.

Semasa perbicaraan ke atas dirinya, Thompson menyatakan alat bantu seks (sex pump) tersebut adalah hadiah dari kawannya dan manafikan pernah menggunakannya selama persidangan. Namun kesalahan 'pak cik' tua itu dapat dibuktikan selepas pemeriksaan DNA ke atas karpet,kerusi dan juga baju hakim yang dipakainya itu adalah sah miliknya.hohohohoho:")

Akhirnya pada tahun 2006, mahkamah memutuskan memutuskan Donald bersalah dan dihukum penjara selama 4 tahun serta denda $ 40000.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...