Thursday 16 October 2008

senario exam and open house>>>raya

enda berasai dah abis ga semester 3 aku...yg penting aku mesti maintainkan cgpa and gpa aku atas ari 3pntr..yezzerr^_^gambate2!!

PhotobucketPhotobucketPhotobucket



gambar2 bala kami ba KL CENTRAL(nganti tren) ke ka ngabang ngagai rumah makcik kwnku CUA(baju colour kuning ba pic tgh) utk majlis doa slmt 4 anak ia ke ka studi ba india ngambi lutur..and rh terbuka raya sekali la..[maya to ari minggu ianya sehari sebedau exam..ari satu mula exam..just setengah jam ja ba umh urg nya..nganjung diriempu makai tengahari..aku pan sempat tinduk ba dlm lrt nya..ambi ulih cover jam blajar mlm..hihihi]



PhotobucketPhotobucketPhotobucket



to ja la pics ke sempat ambi kami maya ba umh urg nya...enggai ngambi pic mayuh2 enggai ke baka urg sakai..nyamai g makai pemakai tai dempa ke dbantai ke urg nya..hihihihi..[tgh mlm nya..aku enggau 2 iko kwn ku..pedih perut amat2..dah la seduai ia exam awal pagi...kwn ku siko sampai enda ulih ngaga exam ia enggau tenang laban ati ke tandas..nthen siko nya..alu sakit muntah and pening..kasih seduai ia exam..nasib jadual exam aku lemai..ianya kul 3pm-6pm..enti pagiari aku pan merana laban ati gai toilet and pedis perut..nasib bc chi-kit teck aun..jerak dah gai open house seari sebedau exam..^_^





ubat ke mujarab ngasuh perut aku kurang meragam ka gai toilet..thanks TECK AUN 'CHI-KIT' PILLS



PhotobucketPhotobucketPhotobucket



1st gambar nya aku and ayu..time studi mlm..nthen gmbar 2 and 3 nya pic banjir kilat ba dlm kwsan univsty aku...keluar ja dwan exam terpaksa muka kasut and bejalai kaki manuk dlm banjir..'i luv tat suasana..hehe..enda lama dah nya surut baru..



PhotobucketPhotobucketPhotobucket

penggawa bru plai ari dewan exam..ambik pics lok..muai tabiat enda lama..heehehe



'perais ba dalam bungkus mee maggie.....' i luv it^_^"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...