Friday 8 August 2008

Lawatan Ke Bank Negara




........bala kawan> ari kiri ba belakang.....aku...ana...farah...ayu.. >ba depan..Syaz

Lama dah ku ka nulis pasal lawatan student2 accounting gai BNM (bank negara malaysia). Aku enggau bala kaban sigi gagit ati ka agai indu bank nya..Raja bank la katakan..datai ba din nya meh bala kami asoh nunggu ba ruangan menunggu dulu sementara nganti bala kaban muslim ke sembiang zohor. sambil nunggu nya dia meh kami skodeng2 nama tai ke bc dia..taja luar bangunan ia agak boring laban enda bercolour tapi dalam ia waduss,,advance si..dah abis cda kaban ke sembiang zohor kami lalu dbai gai bilik ke endur ceramah..alamak ceramah!!!

ka nyadi ke cerita, maya ceramah nya berlangsung dia deh perut nyu begeriuk ka minta isi..(kami nurun tengahari alu empai makai sebedau nya). Nya meh kebuah tai dalam perut din nyu disko dangdut. Kumbai ta aku aja tang bala kebukai pan sama meh, so kesimpulan ia, bala dah nyu enda py attention g gai ceramah ke sdg berlangsung nya..pengawa kami ianya berandau melauli kertas ke dicarik belalai enggai ke temu lecturer..jeng-jeng ka nemu nama tai tulis aku enggau bala kaban,,to ia:

.........................................PAGE 1......................................


To ia..nma tai ke dtulis kami nya.......

"Bosan Jugak!!
.......Lapar sangat"

"2 ar sengal tol la dorg nie
........kedekut tol...sposer r makan
kate Bank Negara...ibu sgala bank."

"pe die ckp.......aku pn xtau........
t'bang melayang2.........hahahaha
melayang kt bantal busuk aku^...^"

"Ngok r ko...weh cuba ko tanye
dak sebelah ko......die sediakan mknn x?"



..................................PAGE 2.........................................


ENDA JELAS?? Nvr mind...ku madah nama utai ke dituli kami nya...

"Ntah la td die kate
sdie mknn kt lobi bwh. tp aku xtau la mkn pe die bg.Dh
ptg...abih-abih tinggi pun die bg karipap je....."

"ha......mna cukup....
weh kalu die bg bihun pun xpe r..."

"Taik la...kalo bg pon..tah2 cikit je..
lg xcukup..balik nie kne mkn gakk....
melantak la nanti...."

"aku nak nasi berlauk
1 pinggan la"

"sma....perut sya bergendang2 di dlm"

"sakit la tinge aku dayu.........huhuhuhu"

"aku pun..2 aku tgk video klip"

"Sok teman aku g ikut lpas
balik dtg kul5 tu eh? aku nak
beli hadiah..."

"Okay boss.........."




ana enggau aku maya evening tea ba cafe...empai puas makai tai..stil lapar lo


lee, aku enggau ana 'KLIK' sebedau ceramah..>'dun look back'..>SIAPAKAH GADIS ITU?


utai ke dempa kami ba BNM....ciput mat...janji bc makai utai....huhuhhuhuhuh

SEcawan tea... alamak...ONE GO LANGGAK..munyi ke leka lagu..alu abis..to aus ma!!!!!!

....perut lapar tahap dewa..makan tu aja..KEDEKUT mat bank to ar..aiss...lapar!!

Sysss!!!!!!!!!!! anang ragak sigi baka ia...abis beb!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...