Sunday 6 July 2008

aduh!!!!!! siap suda

akai dai..nyu dah ngelebus jam mata ku to..enda tinduk lalu..laban ati enda puas mda blog enda kemas..enda berasai..pemendai aku mansik keni ke aku ka customize page to ulih ga..nitih ke jako tuai iban agi idup agi ngelaban..nya meh kebuah aku to nyu empai tinduk2..

pagila bersembiang ba church st. Anthony ba pudu laban bc sambutan gawai enggau tadau keaamatan..nurun pukul8am..diatu empai ga tinduk2..!!jam nyu udah ka pukul empat. udah ga puas mimit tudah anak ati laban udah 'ngemajik' k agi blog tudah tuai. ngarap ke mayuh temuai meh datai^...^

ok..ngagai bala ke ngabas blogspot ku to ngarap ke terperansang ati belajar something k baru..cewahhhh^...^ semester baru to aku ka belajar lebih bendar agi ari ke dulu...tu meh 1st step aku!!

GANBATE2!!!!!!!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...