Sunday 4 May 2008

BIRTHDAY-TAURUS-

HAPI BDAY k 19 gai aku...30 april tarikh keramat ba idup gue laban aku diada k mak ku maia tarikh nya...so aku n kwn2 nyambut birthday party ba rh aja.ok la..bc ga tai di empa kami sampai kwn2 semua madah kenyang...enjoy ga wlaupun enda lama dah nya kami bc exam..release tension..munyi k kaban ku 'release' mayuh tapi 'tension' mimit..janji result exam gempak.....k hp bday 2 me.

to meh gamal kek pilihan ku enggau kwn2..selalunya kami makai kek coklat..tapi diato bg kelainan skit ga..kek buah-buahan tp bc la rasa coklat ckit2 dlm ia.heheheh

cantiknyer kek itu......nak makan pun sayang...dah lapar bc ga mda kek nya...sedap..

api yang menerangi kek ku...tangan sape tu ek??????hohohohohoh

acara kemuncak birthday partyku....yeah potong kek..sweet19

dah 19 thn dah.....enda berasai peda dah btambah ga umur...gambar aku enggau ana ulak ari miri....

bgambar ramai2 dah habis party..to meh ia indu dara k serumah enggau aku...peace!!!!!!!!

meh makan ramai2...sodap nih..heheheheh. aku masak bihun goreng n habis licin....caya la sedap ga bihun panduk aku....hehehehe boleh buka restorant bihun goreng.

nini,cua enggau aku....friends 4ever

kaban aku cua hapi endar ngambi gambar sampai ngaga pose k enda kala d gaga kami k bukai....kenyang dah makai kek birthday...heh3x..cayo! cayo! cua gambate3x

saat yang paling lucu..sampai keluar ai mata coz ketawa meda ana bendar endar makai sampai enda ulih anggkat..best amt maia to.nyu baka watak patrick ba cerita cartoon spongebob...cute la d ana baka nya hahahahah....

sekali imbas macam kek hangus tapi to meh ia agar2 k dgaga kwn2 ku (ana enggau ayu)sedap gitu....lain kali buat la lagi ek

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...