Sunday 3 February 2008

memori

kenangan terindah sebelum memulakan perjuangan d MSU cewah!!


bila dah duduk je td teringat plak masa mula2 masuk kolej ni...lucu ada,boring ada but sedih xder la byk sngt kecuali bila first2 masuk 2 biasa la kan tp x la smpai homesick....cewah!!

masa orentasi n selepas habis orentasi sya n kwn2 byk habiskan masa ngan jln2 n ronda2 kl..lagipun kitaorg blum start klas lagipun..klas kitaorg mula tiga minggu selepas orentasi.so,jln la jawabnya..kita rapat ngan en.shamsu(upp) so bila ada je lawatan industri or aktiviti amal kita pasti akan ikut coz en.shamsu call kitaorg (enam org sekawan)..salah satunya aktiviti yg paling saya suka ialah bila jd volunteer kat zoo negara...x sangka plak saya dapat pegang ular that haiwan yg paling menakutkan 4 me.eee.........masa to plak x sangka jumpa org borneo yg sama kampung ngan saya tu la best tu lagipun saya baru je kat shah alam ni n then ada plak kaum sejenis so dapat la saya melepaskan rindu cakap iban. kwn2 sya semua melayu nak x nak cakap melayu je la....

selepas bacaan ikrar(datuk syukri kat belakang..apa kes jeling2 tu hehehe)

but.....skrg saya dah bleh cakap iban hari2 pun coz saya ada ana(indu dara drpd miri)
lagipun skrg saya dah jumpa ramai org sarawak kat sini..so x la rasa janggal sangat malah enjoy adala..hehehehehehehehhe..

naza bersama ular sawa yang cool

saat2 yg mendebarkan


-----------------------------------------------------------kasi mandi itu paddy(kuda)


nazim, fathi n me...........

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...